
Wondr - vårt nye kundesystem
Ofte stilte spørsmål:
Kom i gang med appen:
-
Last ned appen “Wondr” fra App Store eller Google Play
-
Logg deg inn med passordet og e-postadressen du var registrert med i den gamle appen (GoActive!).
Booke timer:
-
Ved å trykke på knappen “Book aktivitet” på appens startside kan du booke gruppetimer, dersom medlemskapet ditt gir tilgang til et senter med gruppetimer. Timene finner du i kalenderen som dukker opp. Trykk “Booke” til du får bekreftet bookingen din.
Tidsfrister for bruk av bookingsystemet finner du her.
Synkronisere kalender for å vise bookinger:
I app:
trykk synkroniser - velg aktuell kalender - huk av for synkroniser bestillingene mine
På Apple-tlf:
Innstillinger - apper - wondr - kalender - full tilgang
Bruk appen som døråpner og til å bekrefte oppmøte i resepsjonen/garderoben.
-
Åpne applikasjonen vår "Wondr"
-
Husk at bruk av stedstjenester(GPS) og Bluetooth er avgjørende for at appen skal fungere, så dette må være aktivert.
Aktivere varsler:
-
For å få varsler om bookinger/kanselleringer i app/på epost, anbefaler vi at du går inn i appen og aktiverer varsler for:
-
bookingbekreftelser
-
endret aktivitet
-
fått en plass etter å ha hatt reserveplass
-
kansellert aktivitet
-
ombookingsbekreftelse
Dette finner du her:
-
profil øverst til høyre
-
innstillinger for notater
-
husk å trykke “lagre” helt nederst.
Hva hvis?
Du får feilmelding ved innlogging.
-
Hvis du bytter mobil kan du bli sperret fra å logge inn.
-
Send oss en e-post om dette er tilfellet: info@pulsfollo.no
Du har glemt passordet ditt.
Trykk på "Har du glemt passordet ditt?" og tast inn din registrerte e-postadresse. Du vil få tilsendt en e-post med en lenke du kan følge for å lage et passord. Merk: det kan ta opptil 5 minutter før mailen dukker opp i din innboks. Husk å sjekk spam hvis du ikke finner mailen.
-
Gjenåpne appen fra mobilen og tast inn din e-postadresse og nyopprettet passord.
-
Hvis det fortsatt ikke går, ber vi deg sende en e-post til info@pulsfollo.no.
Du vil endre passordet ditt?
-
Passordet kan du selv endre i profilen din øverst til høyre. Trykk “rediger profilen min” og deretter “bytt passord”.
Du får ikke opp døråpnere/lesere i appen.
-
Godta bruk av Bluetooth og stedstjenester(GPS). Dette må godkjennes for at appen skal finne inngangsdøren som skal åpnes og for at du skal få bekreftet oppmøte i resepsjon. Hvis du har takket nei til dette, så må du inn på telefonens innstillinger for appen, og så endre innstillingene.
-
På startsiden finner du en oransje knapp med teksten “åpne dør”. Trykk på denne for å søke etter inngangen/leseren, når du står rett ved. Etter noen sekunder blir du vist en inngang/leser. Trykk på den valgte inngangen for å registrere oppmøte/åpne dør.
-
Når du skal registrere oppmøte i resepsjonen/garderoben (Kun Puls Langhus og Puls Trollåsen), så velger du knappen “Registrer Oppmøte” i samme oversikt som du finner dørene. Hvis du har bestilt en gruppetime vil billett for timen skrives ut.
Medlem på flere fasiliteter eller bytt bruker i appen
Er du medlem på flere sentere som benytter Wondr, eller har du flere kundeprofiler, f.eks. barnets eller bedriftens, kan du bytte mellom disse i appen ved å:
-
Trykk på profilen din øverst til høyre
-
Trykk på Bytt bruker
-
Klikk deretter på personikonet med et +, og du kan deretter logge inn på det andre anlegget/profilen, som vil opprette en snarvei slik at du enkelt kan bytte mellom anlegg/profiler.
Ta med mobilen til resepsjonen i bemannet tidsrom på Puls Langhus eller Puls Trollåsen, hvis du trenger hjelp. Du kan også sende oss en e-post til info@pulsfollo.no