top of page
overblikk1.png

Wondr - vårt nye kundesystem

Ofte stilte spørsmål:

Kom i gang med appen:

  • Last ned appen “Wondr” fra App Store eller Google Play

 

  • Logg deg inn med passordet og e-postadressen du var registrert med i den gamle appen (GoActive!).


 

Booke timer:

 

  • Ved å trykke på knappen “Book aktivitet” på appens startside kan du booke  gruppetimer, dersom medlemskapet ditt gir tilgang til et senter med gruppetimer. Timene finner du i kalenderen som dukker opp. Trykk “Booke” til du får bekreftet bookingen din.

Tidsfrister for bruk av bookingsystemet finner du her. 

 

Synkronisere kalender for å vise bookinger:

 

I app:

trykk synkroniser - velg aktuell kalender - huk av for synkroniser bestillingene mine

På Apple-tlf:

Innstillinger - apper - wondr - kalender - full tilgang


 

Bruk appen som døråpner og til å bekrefte oppmøte i resepsjonen/garderoben.

  • Åpne applikasjonen vår "Wondr"

  • Husk at bruk av stedstjenester(GPS) og Bluetooth er avgjørende for at appen skal fungere, så dette må være aktivert.​


 

Aktivere varsler:

  • For å få varsler om bookinger/kanselleringer i app/på epost, anbefaler vi at du går inn i appen og aktiverer varsler for:

  • bookingbekreftelser

  • endret aktivitet

  • fått en plass etter å ha hatt reserveplass

  • kansellert aktivitet

  • ombookingsbekreftelse

 

Dette finner du her:

  • profil øverst til høyre

  • innstillinger for notater

  • husk å trykke “lagre” helt nederst.

Hva hvis?

Du får feilmelding ved innlogging.

  • Hvis du bytter mobil kan du bli sperret fra å logge inn.

  • Send oss en e-post om dette er tilfellet: info@pulsfollo.no

Du har glemt passordet ditt.

Trykk på "Har du glemt passordet ditt?" og tast inn din registrerte e-postadresse. Du vil få tilsendt en e-post med en lenke du kan følge for å lage et passord. Merk: det kan ta opptil 5 minutter før mailen dukker opp i din innboks. Husk å sjekk spam hvis du ikke finner mailen.

  • Gjenåpne appen fra mobilen og tast inn din e-postadresse og nyopprettet passord. 

  • Hvis det fortsatt ikke går, ber vi deg sende en e-post til info@pulsfollo.no.

Du vil endre passordet ditt?

  • Passordet kan du selv endre i profilen din øverst til høyre. Trykk “rediger profilen min” og deretter “bytt passord”.

Du får ikke opp døråpnere/lesere i appen.

  • Godta bruk av Bluetooth og stedstjenester(GPS). Dette må godkjennes for at appen skal finne inngangsdøren som skal åpnes og for at du skal få bekreftet oppmøte i resepsjon. Hvis du har takket nei til dette, så må du inn på telefonens innstillinger for appen, og så endre innstillingene.

  • ​På startsiden finner du en oransje knapp med teksten “åpne dør”. Trykk på denne for å søke etter inngangen/leseren, når du står rett ved. Etter noen sekunder blir du vist en inngang/leser. Trykk på den valgte inngangen for å registrere oppmøte/åpne dør.

  • Når du skal registrere oppmøte i resepsjonen/garderoben (Kun Puls Langhus og Puls Trollåsen), så velger du knappen “Registrer Oppmøte” i samme oversikt som du finner dørene. Hvis du har bestilt en gruppetime vil billett for timen skrives ut.

Medlem på flere fasiliteter eller bytt bruker i appen

 

Er du medlem på flere sentere som benytter Wondr, eller har du flere kundeprofiler, f.eks. barnets eller bedriftens, kan du bytte mellom disse i appen ved å:

 

  • Trykk på profilen din øverst til høyre

  • Trykk på Bytt bruker

  • Klikk deretter på personikonet med et +, og du kan deretter logge inn på det andre anlegget/profilen, som vil opprette en snarvei slik at du enkelt kan bytte mellom anlegg/profiler.

 

Ta med mobilen til resepsjonen i bemannet tidsrom på Puls Langhus eller Puls Trollåsen, hvis du trenger hjelp. Du kan også sende oss en e-post til info@pulsfollo.no

bottom of page