Appen vår
Vår app for adgangskontroll
og bestilling av gruppetimer.
Kom i gang med appen:
-
Direktelenke til nedlastningen finner du lengre ned på denne siden. Vi anbefaler deg å lese hele veiledningen her først. Merk: Hvis du bytter mobil kan du bli sperret fra å logge inn. Dette er for å sikre at adgangsappen ikke misbrukes. Send oss en e-post om dette er tilfellet: info@pulsfollo.no
-
Åpne applikasjonen og tast inn leverandørkode 118600.
-
Logg deg inn med passordet og e-postadressen du registrerte ved innmelding.
Mangler du passord til å logge inn? Trykk på "Glemt passord" og tast inn din registrerte e-postadresse. Du vil få tilsendt en e-post med en lenke du kan følge for å lage et passord. Merk: det kan ta opptil 5 minutter før mailen dukker opp i din innboks. Husk å sjekk spam hvis du ikke finner mailen. Gjenåpne appen fra mobilen og tast inn din e-postadresse og nyopprettet passord. NB! Hvis du ikke har mottatt en mail innen 5 minutter så er det høyst sannsynlig at vi har en annen e-post adresse registrert på deg i vårt kundesystem. Hvis dette er tilfellet ber vi deg sende en e-post til info@pulsfollo.no med ønsket e-postadresse.
-
Godta bruk av Bluetooth og stedstjenester(GPS). Dette er avgjørende for at appen skal fungere.
-
Ved å trykke på knappen Gruppetimer nederst i appen, kan du bestille plass på gruppetimer, om medlemskapet ditt gir tilgang til et senter med det. Ved å trykke på knappen Mine Bookinger kan du se oversikt over hva du har bestilt, og om ønskelig avbestille timer.
Bruk appen som døråpner og til å bekrefte oppmøte i resepsjonen.
-
Åpne applikasjonen vår "Go Active!"
-
Husk at bruk av stedstjenester(GPS) og Bluetooth er avgjørende for at appen skal fungere, så dette må være aktivert.
Er det første gang du bruker appen til oppmøte på senteret? Når du trykker på det blå Bluetooth-symbolet nede til høyre på startsiden(Utforsk), vil du få spørsmål om å godta bruken av Bluetooth og Stedstjenester(GPS). Dette må godkjennes for at appen skal finne inngangsdøren som skal åpnes og for at du skal få bekreftet oppmøte i resepsjon. Hvis du har takket nei til dette, så må du inn på telefonens innstillinger for appen, og så endre innstillingene.
-
På startsiden(Utforsk) finner du et blått nøkkelsymbol ned på høyre side. Trykk på denne for å søke etter inngangen/leseren, når du står rett ved. Etter noen sekunder blir du vist en inngang/leser. Trykk Activate/Aktiver på den valgte inngangen for å registrere oppmøte/åpne dør.
-
Når du skal registrere oppmøte i resepsjonen(Kun Puls Langhus og Puls Trollåsen), så velger du knappen “Registrer Oppmøte” i samme oversikt som du finner dørene. Hvis du har bestilt en gruppetime vil billett for timen skrives ut.
-
Passord kan du selv endre under Profil - Konto og sikkerhet. Du kan også endre personopplysninger under Personlige Opplysninger. Avtalegirofullmakt kan signeres under Betalingsdetaljer.
Ta med mobilen til resepsjonen i bemannet tidsrom på Puls Langhus eller Puls Trollåsen, hvis du trenger hjelp. Du kan også sende oss en e-post til info@pulsfollo.no