top of page
IMG_2667-2.jpg

GoActive!

Our access control app
and booking group training

Get started with the app:

  • Download the application "Go Active!" from the App Store or Google Play. The direct link to the download can be found further down the page. We recommend that you read the entire guide first. 

  • Open the application and enter the supplier code "118600".

  • Log in with the password and email address you registered when registering.

Mangler du passord til å logge inn? Trykk på "Glemt passord" og tast inn din registrerte e-postadresse. Du vil få tilsendt en e-post med en lenke du kan følge for å lage et passord. Merk: det kan ta opptil 5 minutter før mailen dukker opp i din innboks. Husk å sjekk spam hvis du ikke finner mailen. Gjenåpne appen fra mobilen og tast inn din e-postadresse og nyopprettet passord.  NB! Hvis du ikke har mottatt en mail innen 5 minutter så er det høyst sannsynlig at vi har en annen e-post adresse registrert på deg i vårt kundesystem. Hvis dette er tilfellet ber vi deg sende en e-post til info@pulsfollo.no med ønsket e-postadresse.

  • Accept the use of Bluetooth and location services (GPS). This is essential for the app to work. 

  • By pressing the Group lessons button at the bottom of the app, you can book a place on group lessons, if your membership gives you access to a center with it. By pressing the My Bookings button, you can see an overview of what you have booked and, if desired, cancel appointments.

  • Deadlines for using the booking system can be found here. 

Use the app as a door opener and to confirm attendance at reception.

  • Open our application "Go Active!"

  • Remember that the use of location services (GPS) and Bluetooth is essential for the app to work, so this must be activated.

Er det første gang du bruker appen til oppmøte på senteret?  Når du trykker på det blå Bluetooth-symbolet nede til høyre på startsiden(Utforsk), vil du få spørsmål om å godta bruken av Bluetooth og Stedstjenester(GPS). Dette må godkjennes for at appen skal finne inngangsdøren som skal åpnes og for at du skal få bekreftet oppmøte i resepsjon. Hvis du har takket nei til dette, så må du inn på telefonens innstillinger for appen, og så endre innstillingene.

  • If you have already used the app to open the door/confirm attendance at reception, you only need to open the app. On the start page (Explore), a blue button appears after a few seconds with the text "Unlock". Press this to select the input and then drag the blue button to the right to confirm.

  • When you want to register attendance at reception, select the "Register Attendance" button in the same overview as you find the doors. Press Select and drag the blue button to the right. If you have booked a group lesson, a ticket for the lesson will be printed.

  • You can change the password yourself under Profile - The gear at the top right - Account and security. You can also change personal information under Personal Information.

If you need help, bring your mobile phone to reception during staffed times at Puls Langhus or Puls Trollåsen. You can also send us an e-mail to info@pulsfollo.no

bottom of page