KONDISJON

Roing

Timen vil variere, men er ofte bygget opp etter intervallprinsippet, og man jobber hovedsakelig på tid. Den vil også inneholde enkle og effektive styrkeøvelser. Du jobber vekselsvis med roing og styrke. Det et stor variasjon i opplegget, og det kan endre seg fra gang til gang. Timen passer for deg som ønsker høy intensitet, bedre kondisjon og økt styrke.

Roing/Styrke

Romaskinen er en fantastisk måte å trene kondisjon på. Skånsom og krevende som inkluderer 89% av alle muskler i kroppen. Dette er en kombinasjonstime hvor man jobber vekselvis med roing og styrke til forskjellige intervaller. Her vil du bli undervist i hvordan man kan bruke hele kroppen til å generere masse kraft på romaskinen sammen med enkle styrkeøvelser.

Roing Styrke Tabatta

Tabata definerer hvilken tidsintervall som blir brukt. 20/10*8+60 betyr 20 sekunder arbeid, 10 sekunder hvile, 8 ganger per stasjon, etterfulgt av 1 minutt pause før neste stasjon. Romaskinen er en fantastisk måte å trene kondisjon på. Skånsom og krevende som inkluderer 89% av alle muskler i kroppen. Her vil du bli undervist i hvordan man kan bruke hele kroppen til å generere masse kraft på romaskinen sammen med enkle styrkeøvelser.

Row-Flow

Row-Flow er en time der du får trent både kondisjon og styrketrening. Dette er en annerledes ro styrketime der arbeidsmåtene og innholdet vil variere. Timen er leken, crossfit inspirert og vil gi deg en god start på dagen gjennom mestring, treningsglede og god stemning. Timen passer for alle, og kan tilpasses alle nivåer.

Styrke & Kondisjon

En time med tett oppfølging hvor første del har fokus på en styrkeøvelse med bruk av vektstang. Samme øvelse går over 3 uker. Del to består av mer kondisjon hvor man jobber med flere øvelser innen en gitt tidsperiode.

Passer for alle som ønsker å lære styrkeøvelser med riktig teknikk og samtidig få svettet.