top of page
IMG_2667-2.jpg

GoActive!

Vår app for adgangskontroll
og bestilling av gruppetimer.

Kom i gang med appen:

  • Last ned applikasjonen "Go Active!" fra App-Store eller Google Play. Direktelenke til nedlastningen finner du lengre ned på siden. Vi anbefaler deg å lese hele veiledningen først. 

  • Åpne applikasjonen og tast inn leverandørkode "118600".

  • Logg deg inn med passordet og e-postadressen du registrerte ved innmelding.

Mangler du passord til å logge inn? Trykk på "Glemt passord" og tast inn din registrerte e-postadresse. Du vil få tilsendt en e-post med en lenke du kan følge for å lage et passord. Merk: det kan ta opptil 5 minutter før mailen dukker opp i din innboks. Husk å sjekk spam hvis du ikke finner mailen. Gjenåpne appen fra mobilen og tast inn din e-postadresse og nyopprettet passord.  NB! Hvis du ikke har mottatt en mail innen 5 minutter så er det høyst sannsynlig at vi har en annen e-post adresse registrert på deg i vårt kundesystem. Hvis dette er tilfellet ber vi deg sende en e-post til info@pulsfollo.no med ønsket e-postadresse.

  • Godta bruk av Bluetooth og stedstjenester(GPS). Dette er avgjørende for at appen skal fungere. 

  • Ved å trykke på knappen Gruppetimer nederst i appen, kan du bestille plass på gruppetimer, om medlemskapet ditt gir tilgang til et senter med det. Ved å trykke på knappen Mine Bookinger kan du se oversikt over hva du har bestilt, og om ønskelig avbestille timer.

  • Tidsfrister for bruk av bookingsystemet finner du her. 

Bruk appen som døråpner og til å bekrefte oppmøte i resepsjonen.

  • Åpne applikasjonen vår "Go Active!"

  • Husk at bruk av stedstjenester(GPS) og Bluetooth er avgjørende for at appen skal fungere, så dette må være aktivert.

Er det første gang du bruker appen til oppmøte på senteret?  Trykk deg inn på "Profil" og klikk på "Tannhjulet" oppe i høyre hjørne. Trykk på "Inngang". Her vil du få spørsmål om du tillater bruk av posisjonen din og bluetooth. Dette må godkjennes for at appen skal finne inngangsdøren som skal åpnes og for at du skal få bekreftet oppmøte i resepsjon. Hvis du har takket nei til dette, så må du inn på telefonens innstillinger for appen, og så endre innstillingene. Når du står ved døren eller skal registrere oppmøte i resepsjonen: Trykk Velg ved siden av inngangen du skal åpne og trykk på den store blå knappen for å bekrefte. Det samme gjelder oppmøte i resepsjonen.

  • Om du allerede har brukt appen til å åpne dør/bekrefte oppmøte i resepsjon, så trenger du kun å åpne appen. På startsiden(Utforsk) dukker det etter noen sekunder opp en blå knapp med teksten “Lås opp”. Trykk på denne for å velge inngang og dra så den blå knappen mot høyre for å bekrefte.

  • Når du skal registrere oppmøte i resepsjonen, så velger du knappen “Registrer Oppmøte” i samme oversikt som du finner dørene. Trykk Velg og dra den blå knappen til høyre. Hvis du har bestilt en gruppetime vil billett for timen skrives ut.

  • Passord kan du selv endre under Profil - Tannhjulet øverst til høyre - Konto og sikkerhet. Du kan også endre personopplysninger under Personlige Opplysninger.

Ta med mobilen til resepsjonen i bemannet tidsrom på Puls Langhus eller Puls Trollåsen, hvis du trenger hjelp. Du kan også sende oss en e-post til info@pulsfollo.no

bottom of page